Question
Posted by: Belinda | 2010/10/06

Hoe om my dogter te help met eksamen spanning

Hi, ek wil baie graag advies he om my dogter te help om kalm te wees, veral gedurende eksamentyd. Sy is net 10jaar oud en raak Des.2010, 11 jaar en in graad 5. In graad 2 het die juffrou baie op haar geskree en was oor die algemeen baie streng. My dogter het maagpyne begin kry, toe was sy deur ''n gp gediagnoseer met maagsenuwees. Aan die einde van die jaar het ons van die Ooskaap na die Weskaap verhuis, alles was ok, of altans ek dink so. Nou gedurende die Sept. eksamen het sy sommer v/d begin af met hoofpyne begin en ook agter by haar nek af tot aan die einde v/d eksamen (na weke). Somtyds huil sy van die pyn en eendag toe het die skool haar huistoe gestuur agv die hoofpyn. Ek het vir haar ''n halwe rescue pil (Natura) gegee as dit baie erg was, maar ek wil nie aanhoudend vir haar dit gee nie, kan u asb. iets natuurliks voorstel. Toe die skool nou heropen het toe kla sy weer van maagpyn vanaf die aand tevore tot a/d einde v/d eerste dag. ek vrees net dat dit dalk sal erger word as sy hoerskool toe moet gaan. Is dit normaal vir so ''n klein kind sulke tipe stres te ervaar? ek het ook nou onlangs agtergekom dat as ek raas met haar dan kry sy die hoofpyne. Sy kom glad nie gespanne voor nie, huil net maklik vir die geringste ding. U advies sal baie waardeer word, dankie.

Expert ImageArchive

Dear Belinda,

My taal het 'n bietjie swak geraak as ek het oor see gebly in NY vir 'n paar jaare. Ek sal skryf in Engels as did met jou reg is :)

Your daughter is clearly sensitive girl and in allot of pain emotionally and physically related to performance anxiety around her school experience and exams.

As a child I suffered as well and my mom gave me rescue remedy, which had some placebo effect. I have a huge interest in this area and would be happy to send you the study published showing how we reduced stress and anxiety related pathology, ADHD, migraine, IBS, insomnia etc, and directly improved academic performance. Please send me an email to justin@kennedy.co.za and I will send on the study to you (or any others) if you'd like to read this paper.

This wil be more of a nice-to-read as Im sure your daughter really needs expert attention. I can refer you on to a network of practitioners if you are not in Jhb or CT.

In the mean it is vital that your daughter is shown how to focus in to a state of calm for five mins before school or exams into engaging a relaxed state. Pranayama Breathing and Mindfulness techniques are best here. My suggestion is to explain to her that she must find a quiet spot in the school ground or at home before leaving where she can be alone.

Then to sit and quieten her mind with a counting metronome. This is simply achieved by counting 1234 as she breathes in and the 5678910 as she slowly breathes out.

Please Remind her she must focus on the numbers and let EVERY other thought or emotion simply pause or even stop completely. Ask her to place her hand on her belly area to focus on the feeling on the breathe coming in and out.

Perhaps print this off for her to read or ask her to reply herself if she is PC literate :) I hope this helps as I am very passionate about this age group. I look fwd to your reply to assist further.

Kindest
Dr Justin J. Kennedy
B.Soc.Sci; MSBC; PhD

2
Posted by: Stress Reduction Expert | 2010/10/07

Dear Belinda,

Kindest
Dr Justin J. Kennedy
B.Soc.Sci; MSBC; PhD

Reply to Stress Reduction Expert

Dear Belinda,

Kindest
Dr Justin J. Kennedy
B.Soc.Sci; MSBC; PhD

Reply to Stress Reduction Expert