advertisement
Question
Posted by: sophie | 2012/02/09

hartversaking

Ek is 52 jaar oud en die dr se ek het hartversaking. Ek drink prexum en ridaq. My voete swel verskriklik, so dat dit moeilik is om my enkels te buig. Van tyd tot tyd gee die dr vir my n waterpil, maar dit help net vir die 5 of 10dae wat hy dit gee. Raadop. Help asseblief met raad. My bloeddruk is 125/87 toe ek Vrydag die dr besoek het.

Not what you were looking for? Try searching again, or ask your own question
Our expert says:
Expert ImageCyberDoc

Sophie

Indien jou voete erg geswel is, as gevolg van hartversaking, word die hartversaking nie goed beheer nie. Ek stel voor dat jy 'n kardioloog vir spesiale ondersoeke konsulteer.

Groete





Dr Anrich

The information provided does not constitute a diagnosis of your condition. You should consult a medical practitioner or other appropriate health care professional for a physical exmanication, diagnosis and formal advice. Health24 and the expert accept no responsibility or liability for any damage or personal harm you may suffer resulting from making use of this content.

Have your say

Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
advertisement