advertisement
Question
Posted by: katrien | 2009/01/27

haar kleur skadig?

Goeiemiddag dokter. Ek het saterdag my hare gekleur by die haarsalon (permanente kleursel) en sederdien het ek vreeslike hoofpyn en my lyf en niere is ook baie seer. Is dit moontlik dat ek allergies kan wees vir permanente haarkleursel? Dit is die eerste keer in bykans sewe jaar dat ek my kleur, so ek het nog nooit voorheen die probleem gehad nie. Gewoonlik kry ek nooit hoofpyn nie, en indien ek wel kry werk een neurofen pynpil vir my. Ek drink sedert sondag 4 neurofens per dag en steeds kry ek hoofpyn, met die gevolg dat ek ook naar is van al die pynpille.
Dink dokter dat daar moontlik ' n verband tussen my hoofpyn en dat ek my hare gekleur het - kan ek moontlik allergies wees vir die kleurmiddel. Indien wel, wat staan ek te doen?
Baie dankie

Not what you were looking for? Try searching again, or ask your own question
Our expert says:
Expert ImageCyberDoc

Hallo Katrien
mens kan chemiese middels deur die vel opneem, en jou simptome klink ernstig genoeg dat ek dink jou dokter moet jou ondersoek, uriene toets en dalk bloed trek. Die hoofpyn bekommer my, want dit kan 'n teken van breinvlies ontsteking wees.
Dr Bets

The information provided does not constitute a diagnosis of your condition. You should consult a medical practitioner or other appropriate health care professional for a physical exmanication, diagnosis and formal advice. Health24 and the expert accept no responsibility or liability for any damage or personal harm you may suffer resulting from making use of this content.

Have your say

Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
advertisement