Galblaas, Niere en Lewer terwyl swanger

Hi Doc, ek was vandag vir ' n sonar om te kyk of ek galstene het, ek het gelukkig nie maar het wel ' n poliep in my galblaas, hulle het ook twee vlekke op my lewer ontdek en my regter nier is vergroot, het wel tans ' n blaasinfeksie en drink antibiotika daarvoor. Hoe ernstig is al hierdie dinge, is dit maar as gevolg van die swangerskap, is nou 28 weke swanger.

The polyp in the gallbladder should not be a problem. I am not sure what the liver spots are , but most of these are incidental and do not cause any problems. Kidneys are often a bit enlarged in pregnancy.

Posted by: Nadine | 2015-04-04

My daughter is 31 weeks pregnant and they have just found out she has kidney stones. She also had blood in her urine but was given an antibiotic. The pain has gone for 2 days but has returned and doesn't want to go away even after using a supositary and paracetamol. What should she do? Is it bad for the baby? Please help!

Reply to Nadine
Posted by: Renet | 2009-09-19

Ek het die afgelope tyd ' n vreeslike bitter smaak agter in my mond, veral as ek ' n hoesie gee. Dit voel gedurig of ek slym in my keel het. Oor die algemeen voel ek nie lekker nie, is baie dors en voel soms naarderig.

Reply to Renet