Posted by: Steve | 2011-03-28

Ek weet nie wat aan gaan nie

Ek weet nie wat is fout met my nie. Vir die afglope maand of so bly ek net jags, my voel bly net styf en ek dink net aan sex en vrouens. Ek wil net steek elke dag. En ek het net die urge om n koek n nat soen te gee. My GF kan nou nie meer by hou nie. Sy se hy koek is nou al seer genaai. Wat kan dit wees huh, is die normaal of het enige iemand ook al so gevoel. Ek is 30 jaar oud.

Dear Steve
your increased appetite for sexual contact can be triggered by a lot of factors and it is essential that you recognise them and deal with them adequately . To feel sexual is not a problem but to have above normal feelings can make you disturbed as to the reason for the change . some of the triggers include viewing of porn , certain foods , medications or drugs , excess or available time and obsessive compulsive behaviour . i would recommend you see a therapist if you do not settle . please continue to talk to your partner so that she can also assist you . regards

Posted by: Steven | 2011-03-28

Ok Rob, meskien het ek dit te kras gestel, maar ek is ernstig. Jammer vir my taal gebruik.

Reply to Steven
Posted by: Rob | 2011-03-28

True HUH, did not think about that!!

Reply to Rob
Posted by: HUH | 2011-03-28

Rob, lets not forget schools out. We''re going to be getting children posting for the next 2 weeks.

Reply to HUH
Posted by: Rob | 2011-03-28

Jy is ''n vark en ''n vuilbek!! ADMIN ek glo julle sal hierdie verwyder!!

Reply to Rob