Posted by: YOLANDA | 2013-01-21

ek is so omtrent ''n jaar terug geskei. my man het baie gedrink en my emosioneel afgekraak. ek was skuldig in die opsig omdat ek dit tegelaat het en dit weggesteek het vir ander mense. hy het ongelooflik baie skuld gemaak en hy was nie krediet waardig nie, so nou betaal ek dit want dit was op my naam. hoe leef so mens saam met sy gewete, wetende dat hy ander skade berokken, of het hulle net geen gevoel nie. hy gaan aan met sy lewe asof niks fout is nie. draai die wiel of is dit maar ''n ouvrou storie. ek is 28 ons was 5 jaar getroud gewees

That your husband drank excessively and was emotionally a busive was HIS fault and his choice, and you should not feel guilty for allowing him to fo what he insisted on doing anyway. Apparently he was financially irresponsible, as well, and apparently happy for you to pay off his debts. He lives with his :"conscience" because he probably has much less conscience than most of us do.
But set yourself free from him ; which needs an emotional divorce as well as a legal one. opefully he'll get the life he deserves, but don'tlet that matter to you. Look after yourself and make for yourself the good life that you deserve