Posted by: Tiny | 2008-12-19

dwelm gebruik

Ek weet dit is miskien nie die regte forum nie , maar defnitief die 1 wat die meeste gelees word so as as daar iemand is wat eerstehandse kennis het HELP!! Dit is met soveel hartseer en empatie wat ek die briewe om hulp en raad lees en ek dink net '  n persoon in die situasie of wat daar deur is kan miskien help. My seun in sy vroee 20 gebruik die afgelope 3-4jr dwelms wat alles is ek nie seker nie, van TIk wel, hy het wel belowe dit was die laaste na hy sy werk teruggekry het en is bereid om vir terapie te gaan, wat kos dit? ek weet by Stikland hospitaal is daar '  n ondersteunings groep, kan dit werk? Ons wat hom liefhet en sy familie het al deur so baie gegaan, maar waarnatoe, weet iemand of hypnoterapie susksesvol is, ek weet daar was '  n hypnotiseer in Panorama wat daarop aanspraak maak dat hy jou wel kan genees, is daar iemand wat dit al probeer het

I hope others can give some helpful advice here, Tiny. I hope he has really recognized the futility and risks of drug use, and is genuinely ready to accept and work with help, to get off them and stay off them. Do I understand that you are in the Cape Town area ? Costs vary widely between rehab centres. Stickland and the support group may be able to recommend effective and not too expensive centres. But remember most rehab places aim at a 28 day program, or some similar fixed period ; but a person needs ongoing advice and support to stay stopped. I have found good evidence that hypnosis is useful in dealing with drug abuse --- the problem is deeper and also more chemical than that method could handle. But orthodox treatment can work well, IF the individual sincerely wants it to work. And much will depend on exactly what drugs he has been using, and for how long ( which the first interview with a drug counsellor or shrink would establish ) ; some are easier to come of than others