advertisement
Question
Posted by: Linda | 2009/10/05

depo en gewig

Ek het Agu. 2008 by Curves aangesluit en in Feb. 2009 het ek so 10kg verloor. Nou het ek dit weer alles op getel. Ek het Feb.2009 vir die eerste keer die depo insluiting ( vir voorbehoeding) ek het nou al 3 keer die insputing gekry is dit dalk n rede vir my gewig wat ek weer opgetel het?

Not what you were looking for? Try searching again, or ask your own question
Our expert says:
Expert ImageDietDoc

Beste Linda
Vroulike hormoonpreparate soos die pil, inspuitings, ens, en hormoonaanvullingsterapie, kan potensieel gewigsverlies of -toename veroorsaak afhangende van die individuele persoon se reaksie. Indien jy nog steeds geoefen het en nie meer energie ingeneem het sedert Feb 2009, dan is dit wel moontlik dat die inspuitings jou laat gewig aansit het. As jy egter opgehou het om te oefen en jou dieet verander het, dan is dit dalk hierdie veranderings in leefwyse wat verantwoordelik is vir die gewigstoename. Gesels gerus met jou dr oor hierdie inspuitings as jy reken dit was die rede vir die gewigstoename, want jy kan tog ander soorte voorbehoeding gebruik.
Vriendelike groete
DietDoc

The information provided does not constitute a diagnosis of your condition. You should consult a medical practitioner or other appropriate health care professional for a physical exmanication, diagnosis and formal advice. Health24 and the expert accept no responsibility or liability for any damage or personal harm you may suffer resulting from making use of this content.

Have your say

Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
advertisement