Posted by: at | 2009-09-02

dankie cs sal dit vir haar noem :) ja my suster sê  hy het die dag voor sy dood op facebook geskryf die lewe is so onregverdig en al daai man hy was n goeie ou kan nie verstaan hoe kon hy dit doen nie hy was altyd so rustig...ek raak sommer kwaad oor sulke goed...hulle was so 3 weke terug by my en het so gelukkig gelyk...hy was baie erg oor my suster...dink jy sy ma se gedrinkery het dit dalk aan gehelp???sy was baie afhanklik van hom...ek dink ok hy het gesukkel om n ordentlike job te kry om vir haar mooi te sorg voor hulle sou trou...kon al die goed n faktor wees???

The sad thing about the facebook element, is that it suggests he may have been trying to get others to recognize how he was feeling, and open to being helped, but nobody seems to have noticed. Carrying the burden of a drunk mother is a lot at any time, and especially at that age. Maybe he felt that due to the duties he felt towards her, he would not be able to continue his relationship with the girl, as well as all the other factors you mention