advertisement
Question
Posted by: louize | 2010/07/02

cholesterol pille

Ek is 51 vroulik en my cholesterol is 6,8 n maangd gelede. Ek moet 10mg Lipitor drink 1 x per dag. Die pille gee my spierpyne.

Is daar dalk n alternatiewe miskien homopatiese middel om te gebruik in die plek van Lipitor? En hoe lank hou die spierpyne aan sal dit dalk na n maand se gebruik verdwyn?

Louize

Not what you were looking for? Try searching again, or ask your own question
Our expert says:
Expert ImagePharmacist

Hi L

Spiepyne is ongelukkig 'n realiteit met sommige groepe cholesterol-middels. Ek sal nie homeopatiese opsies aanbeveel nie. Gesels eerder met jou dokter oor alternatiewe voorskrifmedisyne - Daar is verskeie opsies beskikbaar.

The information provided does not constitute a diagnosis of your condition. You should consult a medical practitioner or other appropriate health care professional for a physical exmanication, diagnosis and formal advice. Health24 and the expert accept no responsibility or liability for any damage or personal harm you may suffer resulting from making use of this content.

1
Our users say:
Posted by: pharmacist | 2010/07/05

Hi L

Spiepyne is ongelukkig 'n realiteit met sommige groepe cholesterol-middels. Ek sal nie homeopatiese opsies aanbeveel nie. Gesels eerder met jou dokter oor alternatiewe voorskrifmedisyne - Daar is verskeie opsies beskikbaar.

Reply to pharmacist

Have your say

Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
advertisement