advertisement
Question
Posted by: Rieks | 2010/08/20

Bitter smaak.

Hallo Dr. Ek het vir die afgelope 2 maande kroniese pyn aan die regter bo kant van my lyf, omtrent waar my lewer moet sit. Soms is die pyn erger as ander kere, ek is ook baie keer naar ''n rukkie nadat ek geeet het. Die afgelope week het ek ook ''n bitter smaak agter in my mond wat nie wil weg gaan nie. Ek is nie ''n drinker nie, en het ook nie hoe cholesterol nie, ek is op bilicor 2.5 mg in die aande en ek drink prexum plus 2mg in die oggend. Kan dit die slegte smaak veroorsaak. As ek koffie drink is die smaak erger. Baie dankie, Rieks

Not what you were looking for? Try searching again, or ask your own question
Our expert says:
Expert ImageCyberDoc

Rieks

Ek stel voor dat jy jou dokter so gou as moontlik vir 'n ondersoek en 'n sonar van die bo buik konsulteer. Sodoende sal hy/sy kan vas stel of daar lewer patologie of moontlik galblaas ontsteking of stene teenwoordig is.

Groete





Dr Anrich Burger

The information provided does not constitute a diagnosis of your condition. You should consult a medical practitioner or other appropriate health care professional for a physical exmanication, diagnosis and formal advice. Health24 and the expert accept no responsibility or liability for any damage or personal harm you may suffer resulting from making use of this content.

2
Our users say:
Posted by: paula | 2010/08/26

My uncle complain about a bitter taste in his mouth for months now and he also had a rash (lichen planus). is this the only
cause of the taste or what else can be wrong?

Reply to paula
Posted by: paula | 2010/08/26

My oom het die afgelope amper 18 maande dan en wan ''n bitter
smaak in sy mond hy kry ook tipe van ''n veluitslag, dit jeuk glo
vreeslik en lyk amper soos ''n insek byt.
Kan u help asb?

Reply to paula

Have your say

Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
Thanks for commenting! Your comment will appear on the site shortly.
advertisement