Posted by: Sandra | 2013-01-30

My dogter raak hierdie jaar 29. Sy kry af en toe angsaanvalle en wanneer sy dit kry is dit so 9 keer ''n dag. Sy is op medikasie (triptelien) maar dit neem ''n tyd om in te skop. Haar werksomstandighede is nie na wense nie maar sy moet vasbyt want hulle het die geld nodig. By die werk kry sy ook negatiewe terugvoer veral as die angsaanvalle by die werk gebeur soos byv. " een van die dae sal ons met jou moet praat om jou sokkies op te trek" . Sy werk by ''n kleuterskool en moet alleen na 6 babas omsien. Sy moet gaan vir ''n bloedtoets om haar skildklier te toets maar of dit die rede is weet ons nie. Is daar enige hulp of raad asb.

Anxiety attacks should be properly treated, and usually respond very well to proper treatment, which should is possible include CBT ( Cognitive-Behavior Therapy )a particular form of talking therapy which can help her learn to avoid and control her anxiety symptoms, and medication, usually best some of the meds also used to treat Depression. Amitryptiline is a vary old-fashioned option - abd some more recent drugs might suit her better. I hope she's been assessed and treated by a psychiatrist rather than only a GP>
Over-use of the sedative-tranquillizers of the Valium family can cause one to become dependent on them, and can reduce out ability to concentrate and react effectively, which would be essntial to protect in someone caring for children.
The fact that she's got sole responsibility for 6 small kids, makes it all the more important that she is well treated - and this is where the CBT if available, could help her learn to gain control of these situations, rather than becoming lost in them, when at work.
If she cant afford to see a psychiatrist privately, explore how to arrange for her to see one at your nearest medical school or major government clinic or hospital

Posted by: El | 2013-01-30

Ek klink dalk gevoelloos maar as jou dogter na 6 babas moet omsien en van tyd tot tyd tot 9 aanvalle ''n dag kry, sal ek my dood bekommer as my baba een van die kinders in haar sorg is.. Sy moet gaan doen wat gedoen moet word, sonder verdere uitstel.

Reply to El