Question
Posted by: Talana | 2012-11-09

Aborsie pil vraag

Ek vermoed ek is 5 weke swanger (tuis-swangerskap toets was positief) en bly in ''n klein dorpie in die Kaap.
Ek wil graag weet:
- sal enige privaat ginekoloog vir my die aborsiepil kan voorskryf, of is dit net seker ginekoloe wat daarvoor te vinde is?
- wat is die koste daaraan verbonde
- is daar enige newe effekte?

You cannot just take the Pill. There are legal requirements which have to be met and the abortion has to be supervised by a doctor. Not all doctors are prepared to do this. Your best bet would be to phone your gynaecologist and find out if he/she does abortions. The costs will depend on the number of visits required as well as the cost of the medication.

5

X vermoed x is 4maande swanger x wil di kind aborteer hu dun x dt vni hys af

Ek en my ex kerel ht onlangs seks gehet ..My blaas begin hard raak mar ek het nog geen naarheid ondervind ni ..As ek swanger is is dar ni metodes om sommer by die huis n aborsie te doen ni

Posted by: bang | 2015-09-03

Ek is al i jaar op 3maande depo.maar onlangs voel dt net my blaas bly klip hard,en voel su snaaks soos i een wat swanger is.x bang om ye toets,ma as ek swanger is wil ek graag vire aborsie.want ek werk alien in my familie,kan jo huis. Dokter jou help met aborsie

Reply to bang
Posted by: anonymous | 2014-09-25

Ii just want 2 know if you can have an abortion instructions if y are using 2months depo but still feel the movement in your body.I need a pillbecause I'm living in a small town and don't find a job the bf I had left me plse help me

Reply to anonymous

WAT DOEN JY AS 'N SKOOLDOGTER VAN 16 VERMOED SY IS SWANGER. PERIODE GEMIS MAAR TOETS WYS NEGATIEF